Ar jūsų miegamasis gadina jūsų miegą? Gal tai interjero problema?

 

Interjero dizainas. Teisingas miego ritmas ir kokybė suteiks jūsų gyvenimui pusiausvyros ir laimės. Daugelis iš mūsų dažnai pamiršta kokybiško miego svarbą ir kasdienio šurmulio keliamo nuovargio priežastį randa kitur. Daugelis specialistų kokybišką miegą išskiria kaip būtinybe tiek jaunam, tiek vyresniam žmogui.


Pakeiskite kelis miegamojo interjero elementus ir sukurkite erdvę, kuri skatina miegoti ramiau.


Lengvas būdas užtikrinti ramų miegą yra pagerinti pačios miego aplinkos kokybę. Tai gali būti gana paprasta – pakeiskite kelis miegamojo interjero elementus ir sukurkite erdvę, kuri skatina miegoti ramiau.

Keli patarimai, padėsiantys jums užtikrinti, kad miegamasis negadintų jūsų miego:

Pašalinkite netvarką.

Jūsų miegamasis turi būti jaukus, nekeliantis rūpesčių ir pašalinių minčių. Svarbu, kad jūsų miegamasis būtų gerai suorganizuotas ir tvarkingas, kad netektų nuolat jaudintis dėl ne vietoje paliktų daiktų. Tai nebūtinai reiškia, kad turėtumėte pertvarkyti ar perdėtai rūpinti savo miegamuoju kambariu. Užuot imkitės paprastesnio požiūrio, pvz. kartais pakanka paslėpti viską spintose ar išnešti ne vietoje esančius drabužius į kitą kambarį. Norint sumažinti netvarką miegamajame, taip pat reikėtų atkreipti dėmesį į “technologinę netvarką”. Nešiojamasis kompiuteris, darbo dokumentai, studijų knygos, planšetės, ir kita turėtų likti už miegamojo slenksčio. Šiems daiktas geriausia turėti įrengtą atskirą erdvę, kuri išsiskirtų darbo našumą keliančiais elementais.

Naudokite ramią spalvų paletę.

Kalbant apie miego erdvę, spalva yra labai svarbi, nes ji gali daryti įtaką mūsų nuotaikai ir emocijoms. Spalvas miegamajame reikėtų rinktis iš minkštą pojutį sukeliančių spalvų palečių. Šaltesnių atspalvių, prislopinti, minkšti,  neutralūs ir natūralaus medžio tonai geriausiai tinka norint sukurti atpalaiduojančią atmosferą. Be abejo kiekvienas turi sau patinkantį stilių ir spalvas. Jei jums patinka raudoni ar geltoni atspalviai, geriausia rinktis juo švelnesius ir “minkštesnius”.


Šaltesnių atspalvių, prislopinti, minkšti,  neutralūs ir natūralaus medžio tonai geriausiai tinka norint sukurti atpalaiduojančią atmosferą.


Trūksta įkvėpimo spalvų deriniams? Pasisemkite jų iš gamtos motyvų. Mieguisti rūke paskendę ryto peizažai ar ramus saulėlydis – puikūs spalviniai pavyzdžiai!

Siūlome nesirinkti per daug tamsių atspalvių – jie sumažins jūsų kambario erdvę.

Visada kviečiame užsukti į mūsų interjero dizaino saloną ir sužinoti daugiau! 

Temperatūra ir apšvietimas.

Vieni iš svarbiausių gero nakties miego veiksnių yra šviesa ir temperatūra. Jei jūsų miegamasis yra per šviesus ar per karštas, miegas gali lengvai tapti labai nekokybišku. Paprastas ir efektyvus būdas valdyti kambario apšvietimą yra investuojant į šiltos spalvos dirbtinio apšvietimo lempas ir visiškai užtamsinančias užuolaidas (angl. black-out) užuolaidas. Visiškai užtamsinančios užuolaidos yra gaminamos iš specialiai tam sukurtos medžiagos, kuri atspindi ir neleidžia 99% šviesos patekti į kambarį. Daugelis žmonių klaidingai galvoja apie užtamsinančiąsias užuolaidas ir įsivaizduoja jas labai storas ir apsunkinančias visą kambarį. Tačiau šiuolaikinės technologijomis pagamintos “black-out” užuolaidos vizualiai yra neatskiriamos nuo įprastinių kasdieninių užuolaidų.

 

Daugiau informacijos galite gauti apsilankę mūsų salone Klaipėdoje, Taikos pr. 4A. Konsultuojame salone ir Jūsų namuose, padėsime sukurti šiltą ir gražią atmosferą!